Så var man hemma igen

Japp, efter en lång vandring på stan med mor och syster + kids! Jag hittade såååååååååå mkt fint. Asså jag blir tokig! JAg hade besämt mej för att köpa ett par skor på den där skoaffären i telgehuset. Massa rea där o skorna e cpfina. Sen skulle jag bara kolla så de va säkert att jag fått mitt underhåll. TROR NI JAG HADE FÅTT DE ELLER? NEEEEJ.. Asså jag började nästan gråta. Så jävla sur blev jag! Har fan hållt på o fixa o trixa me de där jävla underhållet aslänge nu o de fixar sej aldrig. Hoppas jag får de imorn.. Annaaaaars!

Men nu e jag hemma igen. Och har tråkigt som vanligt! Varför kan det aldrig vara kul här hemma? Jag vill ha en tvilling som e exakt som jag. Fatta skönt! Man kan göra allt tillsammans.
Aja ska väl slänga på mej mjukisarna o kolla på tv. Wihoo!

Krams

Det kommer ordna sig. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Elina

men jånas ja är din tvilling:D hahah, vi får lägga oss i en egen lägenhet o laga mat.

Postat av: fia

hahaha man ska inte gå på stan utan pengar!! köpte mamma nåt? aja men jag vill åka till skärholman ju.......................massa rea!!!!!!!!!!!!1

2008-06-25 @ 20:09:57
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback