Rör om som du rör om i kaffe.... HAHA

Idag var de oxå stan som gällde. Jag blir tokig! Vill bara shoppa, shoppa, shoppa.
Gjorde lite ärenden först med Elina o så.. Haha jag dog litegranna en stund men det gick över! Haha..
Efter det gick vi iaf på stan o kika lite. Hade spanat in en klänning på H&m som jag typ va kär i. Men efter att ha provat den dog kärleken. Den va inge fin! Så ingen klänning blidde det idag. Men köpte iaf mina skuuuuur. Inte bruna utan svarta! Men dom e sååå fina. Och sköna dessutom!

Jaja, va på stan till sju (?).. Sen blidde de bussen hem! Precis när jag kom hem kom även mina systrar hem, som hade lånat mammis bil o åkt till skärholmen. Så jag åkte med dom till Maxi o kika runt lite. Hittade ett par jätte söta skor där med! 99kr bara.. Ska nog inhandla dom imorn. Men jag vet inte om de e "jag".... Höhö!
Sen åkte vi förbi muuurmuuur en snabbis oxå.
Nu e jag äntligen hemma och har världens största snoppskavsår på tån. Nån som vill slicka? Haha... CP!

Sen blir det även jobb imorn med pappi. Är så sjuuuuuuukt opepp så de e helt sjukt! Orkar verkligen inte.. Känner mej helt slut oxå. Men men! Och stackars Elina som ska jobba med urinvägsinfektion o grejer.
Nej, ska äta jordgubbar nu!

Pussis



Äta upp!

Kommentarer
Postat av: Elina

ja kan slicka dina sår:Phahha, uscha eller idur. snoppfina skor iallfaaaall:D

Postat av: Therese

vad fina skooooor! :):)

2008-06-27 @ 13:04:41
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback