Nyduschad

Idaaag hade man ju sovmorgon till klockan halv ett. Jätte skönigt! Men jag tog burren ner på stan en halvtimme tidigare än vad jag skulle. Och så tog jag en tripp på stan o köpte min klänning som jag förälskade mej i. Så där blåste jag 300 spänn till på nåt jag egentligen inte behöver. Men men! Blir man kär så blir man. Kan ju inte förneka mina känslor.. Höhö!

Sen hade vi typ en halv lektion lr vad man ska säga. Snurrig skoldag va de iaf! Snackade betyg med Anna-Zara. Min "konflikter i naturen" uppgift hade inte kommit på hennes mail. De hade blivit nå strul. Så ska lämna den i hennes fack imorn. Men hon sa iaf att om jag gjorde den bra så hade jag ett MVG! Gissa om jag va chockad. Men jag tror bara att jag kommer få VG för den där uppgiften gjorde jag verkligen SÄMST.. Men we will see we will see!

Sen när vi slutade letade jag, Cilla o Nina upp Laila som ville prata lite med oss. En och en så frågade hon ut oss om sånt vi hade gått igenom på hela terminen. Det va inte så svårt! Så där fick man ett VG. För att vara Laila så e jag fan nöjd haha..
Jaja, nog betygsnack. Efter det så drog vi hemmåt. Det första jag gjorde va o äta, sen la jag mej o sov. Så jäkla skönt! Hade verkligen inte energi till nåt. Sen när jag fått vila ut gjorde jag klart Lailas och Gunnis uppgift. Så nu ere "bara" Nymans kvar. Som skulle vart inne för länge sen. Men bättre sent än aldrig. Iaf så ska jag göra den imorn då vi e lediga. Måste förbi skolan oxå o lämna massa böcker. Ska nog be mamma köra mej! Måste ju kirra dricka o sånt till på torsdag oxå. Fan va vi ska röja! Ojojoj..

Nej, ska kolla på Cheers nu haha. Bästa ju!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

mihihihi aa på torsdaaaag då duuu!!!!!

2008-06-11 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback