I'm done!!

JAG ÄR KLAR MED ALLT!!!!!!!!!!!
Gjorde nyss klart samhällsuppgiften så nu är allt kirrat o klart. Äntligen kan jag andas ut. Meeeen, jag gjorde samhällsuppgiften på en timme. Så ni kan ju räkna ut själva hur bra den är hahaha! Jaja, den är gjord iaf.

Nu funtar jag på om jag ska ringa mamma o kolla vart hon är. Dom har stuckit härifrån haha! Sen kanske fråga om hon kan skjutsa mej till skolan så jag får lämna in alla arbeten och sen lämna böcker.
Sen måste jag kirra drickan till imorn oxå. Mihihihi..
Ne, skulle bara säga att jag äntligen var klar med allting :D.

Hade bra!




Här är förresten klänningen jag köpte igår. Visst e den fiin mahaha? Riktigt kär är jag!


Kommentarer
Postat av: Therese

klänningen var superfin.. :) på skolavslutningen? vi ses i morgon . :)

Postat av: maria

Ohh den var så fin =) Passar skeeta bra på den PRUUUDEN :D

2008-06-11 @ 16:30:34
URL: http://mariaorre.blogg.se/
Postat av: Elina

superballefiiiinig:D:DD::D. IMORGON TAR JAG STUDENTEN

2008-06-11 @ 18:57:59
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback