Idioter

Asså jag säger bara en sak... Jag vet inte hur denna vecka ska sluta.
Jag e ju själv hemma men Elina sover ju här. Och aa.. Asså vi är inte normala! Haha.. Våran humor och aa allting. Shit vi garvar åt ingeting o skriker o sjunger o har oss. Jisses säger jag bara!

Igår så satte vi iaf på en film viiiid halv ett (?).. Vi kollade på Apocalypto. Vi hade redan sett den men den e så braaaaaaaaaaaaaaa.. Asså jag dör! Om ni inte har sett den så KOLLA PÅ DEN! Sjukt bra gjord.
Elina somnade medans jag kollade på bonus materialet på DVDn höhö. Sen kollade jag på nån sjuk dokumentär på fyran. Sen väckte jag Elina o så gick vi o sov runt fyra.

Jaja, nu sitter jag iaf här själv i vardagsrummet. Elina är i sin bruurs lägenhet o städar. Syster va o titta förbi en snabbis oxå o hämtade mammas bil. Lär ju blir en sitta-i-soffan-och-glo-på-tvn dag idag med. Vädret e ju inte det bästa om man säger så.
Kom på att jag o Elina snacka ju om att åka till Estocolmo imorn. Hoppas vi ska.. Orkar inte sitta hemma. Men det värsta e ju att alla SL bussar ska sluta gå imorn. Dom ska ju strejka! Och ingen vet hur länge den där jävla fucking strejken ska hålla på.. Fan, bussen e mitt liv typ haha. Nee, men tur att man inte bor jätte långt från stan.
Man får väl röra på arslet o traska ner istället :).

Nej, ska lägga mej o kolla på tv o mysa med Mysan höhö.

Kram 



                                                        

Haha så jävla snögga!

Kommentarer
Postat av: Elina

haha men va sexiiiiig man är då hahaha cp, o min snygga trlja

2008-06-30 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback