Gårdagen

Gårdagen blev riktigt lyckad! Jag o Tessan på Viper va ju en rikig hit. Ni som bangade missade nånting!
Vi dansa o shota o dansa lite till o shota lite till. Sjukt skön kväll. Snacka jag va svettig efter all dans haha! Sköna människor va de ju oxå höhö..
Vi tog tunnelbanan hemmåt o träffade på nå andra kisar som inte lät oss gå av förns vid Gullmarsplan. Så ingen donken blev de haha! Från gullmarsplan tog vi nattburren hem.
Väl hemma i Södertälje fick bajskorven Therese skjuts hem av sin mor, medans jag fick sätta mej på den där äckliga nattbussen..
Va hemma runt halv sex tror jag. Deckade i sängen som en död katt!

Idag vaknade jag typ tre haha. Jag va verkligen helt död o sov som en gudinna haha! Även fast dom borrade o hade sig i köket. Hörde inte ett smack!
Satte mej ute på baksidan o åt en snickers till frukost haha. Där ute satt jag tills det var dags att cykla till Friskis.
Där svettades jag som en gris för de e så sjuuuukt varmt i den där lokalen. Kom iaf hem precis perfa till maten..
Proppa i mej för allt jag hade ätit va den där snickersen.
Nu sitter jag här nyduschad o e typ aptrött. Men jag kan ju inte sova ännu lixom. Man e ju ledig imorn så måste passa på o va vaken.
Imor blir det bara pluuuuugg plugg plugg. Mår illa bara jag tänker på det! Jag orkar verkligen inte. Känner på mej att jag kmr skita i allt o lägga mej ute o steka istället.

Ne ska nog kolla på nån film nu. Blir nog Stomp the Yard. De va länge sen :)! Har ju bara sett den typ 3000 ggr haha.

Kram på er!



Tack Tessan för en superkväll! <3


Kommentarer
Postat av: Elina

höhöh ska osså kanske kolla stompiiis:D mihihi

2008-06-01 @ 22:19:53
Postat av: Elina

mihihi ja ska osså kolla snar stompis truuur ja

Postat av: Therese

tack själv Johanna!! <3:)

2008-06-02 @ 10:06:35
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, ja men precis :) kul som fan var det ! :P måste göras om

2008-06-02 @ 19:29:21
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback