Fucking äckeldjur

En väldigt otrevlig händelse inträffade nyss...
Jag skulle gå på toan o tvätta bort mitt smink. Och som alltid när jag kmr in i ett rum och ett fönster har varit öppet, måste jag kolla igenom hela rummet efter spindlar eller andra småkryp. Detta gjorde jag även denna gång eftersom de hade varit öppet.
Och vad ser jag? En äcklig hemsk jävla spindel uppe i taket. Jag fick panik o ropade på mamma (som alltid). Men hon nådde inte, så Jocke fick döda den. Och när vi trodde att den va död o allt va chill, jaa då ligger den på golvet o krälar. O jag skriker "DEN ÄR INTE DÖÖÖÖD!" Så Jocke tog en pappersbit o döda den. Den va inte stor, kanske en cm... Högst!
Kunde inte koppla av i badrummet sen. Jag blir helt paranoid och tror att de e spindlar överallt. Va tvungen o skaka handuken för tänk om de skulle sitta en spindel där. Jag blir helt psyk! Nu kmr de ta minst 2 dar innan jag kan vara normal i badrummet.

Asså jag vet inte om de bara e jag som e såhär, eller om det finns många som mej. Visst att man tkr småkryp e äckliga. Men jag klarar verkligen inte av dom.. Jag börjar gråta! På riktigt asså. Spindlar är värst. De går inte. Jag kan inte ens döda dom. Springer bara ut ur rummet o ropar på mamma lr någon annan så får dom ta hand om det.
Det värsta som kan hända är om jag ser en spindel i MITT rum. Då kan jag knappt sova där!

Förstår egentligen inte vart min spindelfobi kmr ifrån. Det är ju inte så att jag varit med om värsta spindeltraumat när jag var mindre. Men skulle fan vilja bli av med den fobin. Men jag kan inte ens tänka tanken att ta i en spindel... Men egentligen, vad kan dom göra mej? Ingeting. Okej giftspindlar. Dom kan ju döda. Men en ynklig liten fisspindel i badrummet. Vad kan den göra mej? Inte äta upp mej direkt....

Skulle egentligen satt in en passande spindelbild här, men jag kan inte leta efter sånna på Google. Klarar inte ens av o se dom på bild lr TV....
Så ni får en bild på de enda småkryp jag tkr är okej. En söt liten nyckelpiga :) (sniglar, daggmaskar och fjärilar e oxå helt okej)




Kommentarer
Postat av: Elina

johanaaaa, du har alltid varit så, de kommer inte gå bort:D, kanske de kommer en sen när vi e ensamma, i din rum mohohahahha

Postat av: Johanna!

Hahaha jaa men jag kan gå på sån där fobigreja! Haha ee aa då får DU döda den säger jag bara... Annars ere bara fram med hårsprayen o spraya gärnet på den...

2008-06-26 @ 00:38:16
URL: http://johannaschwerin.blogg.se/
Postat av: maria

haha johannis :) due inte ensam om att vara rädd för sånt, marre o ullis kusinerna e livrädda för spindlar hahaha :P

2008-06-26 @ 08:32:19
URL: http://mariaorre.blogg.se/
Postat av: Therese

omg, neeej , inte fjärilar!!! eller iaf inte nattfjärilar som är inne i rummet när man ska sova , så känner man bara nåt som flyger förbi med sina ståra äckliga vingar.. i natt ( enligt mig ) när jag skulle sova ;) så var det en stor fet MAL!!! du vet , en fjäril med äckel fet kropp, omg , jag höll på att dö.. gömde mig först under täcket, så den inte skulle flyga in i mig.. sen när den var vid fönstret så sprang fort som fan ut till mamma och dom i vardagsrummet och sa att hon skulle döda den.. pappa ba. det är ju bara en liten fjäril, AAAH VISST!! never.. fuck vad äcklig.. ! men han ska ju vara så cool hela tiden. blääää haha.. happ, det var min historia om en äcklig mal/fjäril. uuuusch

2008-06-26 @ 09:26:40
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback