Besviken

Ja, jag är faktiskt lite besviken på att inte fler kommenterade youtube klippen, hahaha.. Men alla kanske inte tkr dom e lika roliga som jag. Har en ny favvis faktiskt. CHAAAAAAAAAAALEEEEY! Haha.. Så jävla skön engelska.

Nej, nu e jag så äckligt uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kanske ska ta kort på det jag shoppade idag. Inte mkt o hurra för men har inget annat för mej. Haha!

Jag längtar sjukt mkt tills imorn kväll. Vill paaaaarta! Ska supa o dansa som en galning. Så kul ska det bli. Sen får man spara sej till avslutningen. För då ska vi på slutan visst girls? Oj vad vi ska dansa dansa dansa.

Jaajaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Ska sluta tråka ut er med mina onödiga ord.

Hejbajs på er

Kommentarer
Postat av: Therese

japp, vi ska på slutan!! :D:D:D och vi ska ha sååå kul ! :P och ha kul åt mig idag också , när ni är på viper ! :P oh jag tycker att klippen var sjukt roliga. älskar sånna klipp

Postat av: fia

hhahahaha går och gör evil yeas hela dagarna...mattias har tröttnat på mig hahahha så ja bra...

2008-06-06 @ 10:50:55
Postat av: Elina

jaaaaaaaaaa vill vara i dansgolvet nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu bre! mihihii

2008-06-06 @ 17:50:28
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hahha du ja e spikat, klart de blir slutan sprutan:D Jag har ju redan bestämt vems rumpa ja ska pilla haha ahhhgrrr;):D

2008-06-06 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback