BORING

Jag e sjukt uttråkad just nu! Jag bara tänker på kryssningen o hur fucking kul det va. Jag vill parta hela dan, varje dag haha. Varför försvinner aldrig partysuget?

Jahapp.. Idag ställde vi klockan på tio för vi hade hört att de skulle bli bra väder. Så vi skulle pressa lite. Har fan inte solat på snopplänge.
Vi la oss ute o såg att de va lite molnigt. Men vi tänkte att de skulle försvinna.. Men efter två timmar ute hade det blivit ännu mer molnigt. Så vi gav upp o la oss inne o sov haha..
Vaknade av att Tessan ringer. Snackade lite om kvällen o sådär. Skulle gärna gå ut o parta idag. Men jag vet ju inte hur det e med Elina, min room mate!
Julia fyller ju 18 idag oxå o har lovat att gå ut med henne. Men får inte tag på henne :(..
Jaja, antingen blir det väl party lr så sitter jag o Elina här hemma o kör en bubbelkväll. Hon är inte här för tillfället. Hon är hos sin moster o skulle hjälpa henni med något.

Men ska väl försöka få tag på Julia och sen höra av mej till tjejorna :).

Hade bra! PUSS

Jag visste att det var för bra för att vara sant. Tänk innan du säger något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback