The way I are

Så vare det lördag igen. Men fyfan vilken lördag. Nu är jag verkligen äckligt sjukt jävla rastlös. Går inte mina vattkoppor bort snart då vet jag inte vad jag gör. Idag tyckte jag de va askul o hämta Linda. Jag kan ju säga att jag uppskattar dom små resorna här i livet. Har fan knappt vart utanför huset på en vecka!
Nu är mina kära vänner påväg in i dimman, medans jag sitter här o kolla på TV. Nästa helg, kan vi inte göra nåt då? Snälla.. Klarar inte en helg hemma igen!

Idag har jag ätit kycklingkebab igen. Men min mamma ficka damp. Fick hem fel mat! Vanlig kebab. Mamma fick åka tillbaka. Då fick jag rätt! Mums. Nu äter jag kinapuffar o dricker Fanta exotic. Vilka minnen den drickan ger alltså. Fast den brukar ju smaka något mer "spetsad" haha.
Jag saknar alla rumpor i skolan kan jag ju säga. Alltså verkligen saknar! Jag hoppas verkligen mina vattkoppor har gått bort tills på måndag. Klarar inte en dag till utan att träffa dom... Har fan inte skrattat på en vecka. Alltså riktigt sådär ordentligt så man gråter. Det brukar jag annars göra dagligen i skolan. Dom här hemma har.. Eeh, inte riktigt min humor. Men vilma kan få till det ibland.
Åh, jag pratar med Maria på msn nu :(. Dom har kul! Jag vill dit. Helvetes jävla fitt vattkoppor.
Nu skriver jag bara tråkiga grejer för jag har så tråkigt. Meeen.. Hmm, vad ska jag kolla på för film ikvällrå? The Notebook blire nog. Känner för lite looooove!

Aja.


Peace out!   


Tjejer, jag förväntar mej ett fyllesamtal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback