Mu :(

Åh! Imorn ska mina kära tjejor ha party, utan mej :(. Jag blir så ledsen. Varför ska jag va sjuk? Eller sjuk o sjuk, varför kan inte mina äckliga vattkoppor bara försvinna under natten. Skulle bli så glad!!.. Jag har så sjukt mkt energi nu så jag skulle kunna springa ett marathon. Men jag vägrar gå ut när jag ser ut såhär. Tacka gud att man bara har vattkoppor en gång i livet.
 Åh, bajs på alla! Ska döda min säng. Gillar den inte längre.
Idag är det fredag, imorn är det lördag. Åh! Fanfanfanfanfan....
Nu ska jag kolla på film. Antingnen stomp the yard, eller the notebook. Av stomp the yard blir man så dansugen av, så jag vet inte om jag klarar av o kolla på den utan o få dampryck. Och the notebook gör en så gråtig o jobbig. Suck! Jag får se vilken de blir..

Adjöken från prickiga mej :(

Kommentarer
Postat av: E.

men jånaaas inte ara deppiiiis snart går dom booort juuuu!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback