Plugg

Idag ringde klockan 12.00. Ställer alltid klockan på söndagar för annars sover jag bara bort dagen. Och då går det inte så bra att somna inatt.
Jag låg kvar i sängen en halvtimme. Sen bestämde jag mej för att äta frulle. Men vi hade ingen ost, och brödet var mögligt. Sååå, det blev ett glas juice till frukost.
Sen såg jag den där äckliga historieboken i soffan. Och så tog jag mej i kragen och började skriva "Brevet från fronten". Det gick väl bra. Ända tills näst sista punkten. Då fastnade jag! Plus att jag insåg att jag skrivit alldeles för lite. Så då blev jag deprimerad och slutade skriva haha. Istället tänkte jag att jag skulle skriva här i bloggen höhö. Mkt roligare!
Förresten igår, melodifestivalen.. Vad hände? Varför tillåter man ett "band" som sjungeer "kebabpizza, slivovitza" att ens få delta i melodifestivalen. Jag förstår ingeting! Samma hon den där Nicole. Hon kunde ju inte ens sjunga. Jag blev typ rädd. Jag tyckte lätt att Sanna Nielsen var bäst. Och det var bra att Carola och Andreas bara kom vidare till andra chansen moahahaha. Dom va så säkra på att dom skulle gå vidare direkt till Globen!
Men aja, nog pratat om melodifestivalen. Efter det var det ju filmen "Se upp för dårarna". Den va asrolig ju :). Sen skulle jag kollat på filmen "Accepted" men satte mej vid datan istället o väntade på att "willow" skulle börja på trean. Den e så bra den filmen :)! Ni vet den där dvärgen som ska lämna tillbaka prinsessan Elora till människorna. Fick värsta flashbacks från när man var liten!

Snart ska jag försöka hitta något att äta. Annars kmr jag dö när vi ska träna sen!
Klockan kvart i fem beger vi oss av på våra cyklar. Hetingar haha.. Men de ska bli skönt. Kanske skriver senare..

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback