Helt slut

Jag vet inte om jag kan förklara hur död  jag är nu! Som sagt så var det första friskis passet idag.
Elina kom hit vid kvart över fem, sen tog jag min cykel o vi traska vidare till fia. Som bor i Rosenlund. Vi skulle hämta hennes cykel som Elina ska låna. Sen så märkte vi att vi va tvungna att pumpa däcken på cyklarna. Så vi gick förbi Shell macken innan vi gick till Friskis.
Väl framme vid friskis Köpte vi korten o sådär! Haha, nu för tiden måste man ha en bild på sej på kortet. Sen satte vi oss o väntade på att passet skulle börja. Vi hade tagit fel på tiden, så vi råka komma på de jobbigaste passet. Men vi tänkte att de inte skulle vara såååå jobbigt! Haha, men båda var förkylda o hade knappt ätit nåt på hela dan, så de va ingen bra idé att börja med de svåraste passet kan jag ju säga. Men vi klarade oss igenom det, men nöd o näppe! Sen var det bara att cykla vidare hemmåt. Fyfan va trött jag va! Sämsta kondisen i Sverige.
Jag var hemma vid NIO. Trött som ett as bad jag mamma göra en omelett till mej. Men det kunde hon inte, hon kollade på Wallander. Så jag bajsa på henne o gick ner o duscha. Jah duscha i en timme hahah! Så jävla seg. När jag kom upp igen så sa mamma att hon kunde göra en omelett iaf, för det va Nyheterna nu höhö.
Så nu e jag mätt o glad, men trött! Längtar till min nybäddade säng som jag bytte lakan på idag. Håller med Therese, de e så härligt o lägga sej i en säng med helt nya lakan :).
Blev ett rätt långt inlägg iallfall.. Nu ska jag fortsätta kolla på Mr. Deeds. Sen får vi se när jag hamnar i säng. Höhö..
Fetaste träningsvärken kmr jag ha imorn iaf.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elinaa

MUDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, va seg ja är! hahahah

2008-02-10 @ 23:14:14
Postat av: Therese

haha.. ja det där med rena lakan är bara så fucking underbart!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback