Film

Ursäkta förgående inlägg. Haha! Jag e så jävla bitter ibland.
Dagen har faktist varit helt okej. Om man tar bort dom grejerna jag skrev i förra inlägget. Skoldagen var kort! Men gick segt. Men de va bara o tänka på att de e långhelg (ledig imorn).
När jag kom hem försökte jag sova. Men det gick inte. Av olika andledningar! Jag o mamma åkte runt lite överallt, rusta, maxi osv. Roliga ställen I know.
Fick typ precis lite mat i magen. Har inte ätit nåt på hela dan, förutom dom där mackorna. Kanske därför jag va så aggro i förra inlägget. Jag blir tjurig om jag inte får mat på en hel dag höhö.
Jaja, nu ska jag äta skumdelfiner o sätta på film. Idag blir det "Take the Lead". Imorn ska jag sova, sova, sova, sova o sova!

Hejrå!
image193


Kommentarer
Postat av: E.

haha samma hära, om ja är hungrig 'r ja på DÅLIGT humör!:P.mahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback