Weeds

Sitter o kollar på det nu. Jag älskar det programmet. Följde det förut, men sen var det nåt annat program som kom o förstörde. Så jag kom av mej!
Men nu på lovet har jag börja följa det på nätterna. Det går ju typ 3 avsnitt på raken, och just nu är det de första!
Har precis ätit rån med ost oxå. Det va gott!
Mina naglar blev bra faktiskt. Ska bara måla ett sista lager imorn! Sen e dom klara för party. Och förresten blir det nog inge Sthlm för mej imorn. För det första vet jag att jag inte kmr kunna hålla i pengarna, och för det andra vill jag sova ut..

Tänk, imorn vid den här tiden, då är det ett nytt år! Helt galet vad tiden går snabbt. Känns som man måste ta vara på dom här unga åren, för snart e man gammal och grå.

Nej, nu är reklamen slut!
SOV GOTT


Imorgon ska vi spåra!

Kommentarer
Postat av: Elina

haha du o simon kollar fan på allt, ni borde dejta haha:D. Eeeh aa tiden går fan ansbbt asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback