Så jävla glad!!

Åh vilken bra dag det har varit idag... Men den började med något mindre kul, nämligen engelska redovisningen. Ni förstår inte vilken panikångest jag hade innan jag skulle redovisa. Usch asså!
Men sen iaf gick jag upp och de gick väl helt okej. Självklart kmr man alltid på saker i efterhand som man skulle ha sagt o så, men e glad att jag ens klarade att gå upp. Men när jag väl stod där var det inge pinsamt! Skum känsla haha...

När det va gjort kunde jag andas ut. Såååå skönt o ha det gjort så ni anar inte! Sen iaf när alla grupper hade redovisat så vare dags att få reda på nationella provet. Ännu en gång gick pulsen upp till tusen och jag kände hur nervös jag va. Jag kände verkligen att det gick superdåligt på alla tre delarna. Men sen när hon ger mej pappret ser jag att jag hade fått VG :O:O. Jag typ dog! Nina fick oxå VG och båda två blev helt i extas. Det trodde jag ALDRIG! Asså verkligen aldrig. Det va verkligen skitsvårt. VG på nationella i Engelska B känns så jääääävla bra! Det där VG:t gjorde verkligen min dag... Känner mej fan stolt över mej själv för en gång skull!

Glada gick vi o käka julbord med massa god mat :). Sen hade vi foto! Och efter det skulle vi se en teater i samlingssalen. Den va skitbra faktiskt! "En dum blondin" hette den. Efter det fick vi sluta, vääääldigt mkt tidigare än vi skulle, så de va skönt! Vi fick reda på att vi inte har nån svenska imorn så det blir sovmorgon :)! Kan dagen bli bättre?

Kom iaf precis hem och skulle behöva börja med bokrecensionen som ska redovisas på torsdag. Men jag har ingen lust! Är i extas fortfarande haha.. Nej, nu ska jag hjälpa Vilma med matteläxan. Hoppas de inte e nå svåra tal haha. Alla vet ju hur otroligt duktig jag e på matte haha!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Elina

SA JU DE JOHANNAAAAA, DU KAN! <3 grättis:D

Postat av: Therese

nej den kan man ju bara inte missa !! :D

2008-12-16 @ 19:08:51
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback