LG KU990 Viewty

Japp nu har jag besämt mej. Det är den jag ska ha! Har verkligen blivit kär i den.  Hoppas jag får den lite tidigare av min kära mammi. Känner att jag kmr kasta min mobil åt helvete snart... Åh, ge mej den nu dååååå!

Kom ut från duschen för ett tag sen. Och inne i duschen upptäckte jag att vi hade väääärldens godaste duschtvål. Jag dog! Ville typ slicka upp den haha.. Luktar typ kokos blandat med honung. Mmmmmm! Så nu luktar jag gottigotti..

Nej, hade egentligen inget speciellt o skriva. Hade bara tråkigt höhö! Nu ska jag kolla lite på Scrubs o sen läsa bästa bästa Kirre boken. Sen blire o sussa!

Nattipatti


Kolla vilka fina etiketter jag hittade när jag skulle slå in juklapparna. Bästa Fraaaank fåret från Tele2 :D!
Så nu sitter det sånna etiketter på alla klappar haha!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha sånna har vi meee :D

Postat av: maria

aaahahahah vart hitta du dom ? :D:D:D

2008-12-10 @ 09:53:20
URL: http://mariaorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback