Connie Talbot

Igår satt jag o kolla massa filmer med denna lilla tjej. Så jääääkla söt! Hon va nära på att vinna Britain's got talent, men Paul Potts vann. Jag har aldrig hört en sexåring sjunga så fint. Satt o grät när jag kollade alla klippen. Helt sjukt! Ni måste kolla..

 



Gåshud till tusen asså! Såg ni IDOL förresten? Visste att Robin skulle åka ut. Nu hejar jag helt o hållet på Kevin faktiskt. Han e ju grym. Kan sjunga vilken gengre som helst och de låter alltid bra. Sen e han ju så skön haha! Man kan ju inte hålla sig för skratt när han pratar haha. Jisses!

Imorn ska jag upp halv tio. Tio kmr ungarna. Vet inte vad vi ska hitta på. Tänkte att vi kanske skulle ta en tripp till torekällberget så kan jag passa på o fota lite oxå. Har ju systemkameran, men jag suger ju på o ta kort med den. Fattar ju nada.
Men regnar det inte imorn så blir det nog torekällis :). Mysigt värre!

Nej, ska väl fortsätta tv-tittandet nu. Kram!

PS. JAG VILL UT IMORN :(!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hon är ju helt makalöööst bra !!! :O shiiit

Postat av: fia

iii hon va super men visst är hon lik madelene som vart bortrövad????

2008-12-08 @ 17:34:28
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback