I Turkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet!

Sitter just nu pa internetcafe ı Turkey :D. Vet ınte vad jag ska skriva. De e sjuuuuuuukt varmt har nere. Svettas som en gris nonstop. Solar o badar varje dag. Men har fan ınte fatt nan farg. Jag skojar ınte assa. Men det e ju en vecka kvar sa jag far pressa pressa pressa.
JAg kan ju saga att jag e sa jaaaaaaaaaaaaaaavla sur att ınte elına e med. Fan jag vıll parta varje dag, men ıngen vıll joına mej. Vı va ute ı mandags. Det blev en mısslyckad kvall kan jag meddela. ALLDELES fşr mkt att drıcka hahahaha. Men sğ e de!
 Borjar fan grata snart. Sısta ggn jag aker tıll ett sant har stalle med famıjen. For jag vet att jag blır bara sur for att jag ınte kan festa som jag vıll. Men men jag ska val va glad for att jag e har lr nat.. Vıll bara ha alla mına underbara vanner hos mej NU sğ vı kan ha kulkulkulkulkuuuuuuuuuuuuul.. Nasta ar sager jag bara...........

Vet ınte mkt mer jag ska saga. Jo juste, jag ska tatuera mej dagen ınnan vı aker. Lında oxo mohahahahahaha. Men vad lr vart sager jag ınte. Det blır en surprıse.

Fyfan va svettıgt de haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Snart maste jag ga o ata maat pa hotellet. Sen vet jag ınte vad som hander. Vıll ju parta som sagt. Men de blır nog ınte sa!

Ne, nu ska jag sluta skrıva. Men tjejor,- kan vı ınte kora en utgang pa lordagen nar jag kmr hem ? SKulle va fetıng najs eftersom de e sısta helgen ınnan skolan borjar.
Men vı hors alla nar jag kmr hem. SAKNAR ER JATTE MKT! Onskar alla kunde vara har med mej  nu :(.

Vılma jag vet att du kanske ınte laser det har, men jag saknar dej ın ı bomben. Du ar bast lıllasyster ♥♥♥

PUSS PA ER ANDRA OXA!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: maria

Oohhhh johanna har saknat dig massor !!!

helt underbart att prata med dig på msn. Ohh när du kommer hem jag är lätt på !

Nästa år en utlandsresa lätt till Alanya, jag ska jobba som en dåre :D



PUSS!

Postat av: Elina

ååååååååååååååååååååååååååh min jånas som ja inte sätt på typ tre veckoooooooooooor snart!!!! abriiiiiiiiiiiiiiii ska du tatuera dej:O:O:O, vrf ud säger inget hahah <3<3<3<3

2008-08-07 @ 21:16:45
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas du har det skönt där nere Johanna!.. vi ses när du kommer hem.. saknar dig massos! var as länge sen vi sågs alla juuu! ha det bäst sötnosen..

2008-08-08 @ 15:57:32
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: fia

hihihihih har du kul?? idag är det bara 13 dagar kvar till jag gifter mig med min bättre hälft och jag börjar bli grymt nervös nu....men ingen möhippa än...snyft snyft!!! älskar dig och hälsa alla och ta det lungt med drickat

2008-08-10 @ 12:37:41
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: Elina den bästa

JOHANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NU FÅR DU TA OCH KOMMA HEEEEEEM, BIBIIIIL SAKNAR DEJEEEEE ! <3

2008-08-12 @ 18:42:40
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Cilla

jag vet att ja e förvirrad o skrev sms helt fel datum o allt:P...men ja ska ut på lördag så varför inte köra alla på samma ställe, vore hur kul som helst! Asså du kan inte fatta huuur mkt ja saktnat dig asså i onsdags dansade ja ass mot ASS(et) o sedan blev de lite gök(arn) haha asså åhh va ja ville haft dig där! Men vi får hoppas de e ute på lördag me:D Vi hörs när du kmr hem! Massa puss o ja du vet vad;) ahhhgrr. HAHAHA juste ja o nina va på stan idag o gissa vem vi såg...först BLAFFAN o sen AG mahaha o ja höll på o dö:D...aja STOR PUSS på MIN JOHANNES<3<3<3<3

2008-08-13 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback