Sommarvärme

Ja, idag har det verkligen varit varmt. Tillochmed imorse när man åkte till praktiken vare stekande sol. Så himla skönt!

Dagen började med några timmar i skogen. Barnen lekte o skötte sej själva så de fanns inte så mkt o göra. Sen helt plötsligt kmr en unge med en "lupp" (sån där som man lägger grejer i o sen kan man kolla med förstoringsglas) MITT framför ögonen på mej. Och gissa va de va i.. EN SPINDEL! Jag skrek rakt ut o alla barn börja skratta. Och det har jag fått höra hela dagen. Att jag är rädd för spindlar haha.
När vi kom tillbaka från skogen var vi ute ett tag tills det var dags för lunch. Sen satt jag i den härliga solen o bara glassa. Ingen unge som ville hitta på nåt så jag fick sitta där i min ensamhet. Haha..
Sen när det nästan var dags för mej o gå hem. Ja då ska de komma ungar som vill göra massa saker. Haha! Dom e så söta så :).

Slutade iaf tre och va hemma halv fyra. Tänkte sätta mej i solen.. Men spindeltraumat från i morse fick mej att tänka att de säkert är massa äckliga djur på baksidan. Så istället la jag mej i sängen o tog en tupplur. Vaknade sen kl HALV SJU. Haha! Så skönt o sova. Har precis käkat o sådär o väntar på att Ugly Betty ska börja :). Sen är det ju hemmafruarna idag oxå :). Mihi!

Valborgsplanerna ser lite sisådär ut. Jag hade ju planerat att gå på mösspåtagningen på TK. Men nu visar det sej att de typ inte finns nå biljetter kvar. Så jag vet inte hur det blir. Jag kan ju betala i dörren men kul i jul om man inte kmr in. Men fan! Måste snacka me Elina om hur jag ska göra. Jag VÄGRAR att sitta hemma. Så ere bara!
Och imorn är det ju egentligen idrottsdag i skolan. Men jag tänker inte gå för jag e fortfarande lite småkrasslig.. Och sen så äre typ ingen som ska gå. Och jag tänker fan inte gå den där jävla joggen själv haha.. Ne får väl sjukanmäla mej lr nåt. Sen lär vi ju få skäll när vi kmr tillbaka från praktiken att de inte va nåååån från BF2 som kom. Jaja.. Orkar inte bry mej!

Ne, kirra valborgsplaner nu!
Vi hörs.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback