Nylackad

Japp, har precis målat klart mina nails i en härlig korallröd färg :). Måste ju se bra ut på min käraste väns studentskiva imorn höhö.
Idag så blev de ingen praktik för mej. Jag följde med Elin o co till den familj som dom ska ge bort Tino till. Det blev några tårar. Fan! Underbaraste hunden ju. Men han kmr få det så bra där. Han kan springa ute hela dagarna helt fritt o leka me sin hundkompis Nellie :). De kmr bli super!

Innan vi åkte hann jag iaf gå o sola. Måste ju få lite färg! Kan ju inte se ut som ett spöke dom här dagarna. Men mina planer att städa mitt rum hann jag inte med. Så de får jag göra imorn innan tjejorna kmr hit. De kan ju inte se ut som de gör nu. Då svimmar dom haha!  Ne, nu funtar jag på o läsa "the truth about diamonds", Nicole Richies bok nivet. Har börjat på den men de va länge sen jag läste. Men först ska jag nog se klart Animal Cops :D.
Vi hörs imorn allesammans!
Förresten, kl halv åtta hos mej imorn :D! Haha, men vi lär ju höras.

Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: syster elin

Min älsknings bebis

2008-04-09 @ 00:23:04
Postat av: Elina

Jånas du e alltid snyggast!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback