Min dag

Jahapp! Idag pallra jag mej upp till praktiken. Även fast det kändes förjävligt. Kmr inte klara dom här sex veckorna utan någon sovmorgon. Men men!
Dagen idag var mysig. Gick tidigare idag, 13.15, o alla barn blev jätte ledsna. Men jag o Cilla skulle till skolan o kirra våra IV val. Men för det första hade Cilla glömt sin lapp med lösen  o grejer. Och bibblan va stängd så vi kunde inte skirva ut nån lapp. Och så va inte ens Gunnis i skolan så hade ändå ingen o lämna de till. Så efter att ha småpratat lite med Siw och Laila så åkte vi hem igen.
Va hemma runt halv fyra. Hantverkarna var här o fixa o trixa i badrummet. Så jag la mej o sov. Sov från fyra till sex.
Åt precis mat nu så e mätt o gla nu :).
De blidde ingen träning idag eftersom min cykel fortfarande har punka och ingen kunde skjutsa. Och buss är inget alternativ. Palla åka buss hem när man e helt jävla svettig. Fresh lixom! Jaja, måste fixa cykeln till på söndag. Då MÅSTE jag träna. Blir tokig annars!
Idag är det äntligen premiär för "Spårlöst". Har längtat efter det! De e så spännande o kolla på sånna program. Så klockan 20 sitter jag bänkad framför tvn :).
Ne, ska väl läsa lite bloggar nu.
Ha en fortsatt mysig torsdag.

Puss&Kram

nio dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback