Hos systeryster

Japp! Sitter just nu i Lindas lägenhet. Hon drog ju iväg till Tunisien idag med sin kompis. Så jag tänkte att jag bosätter mej här ett tag.

Idag vare praktik som vanligt. Slutade 13.15. Så skönt! Så kom mamma o hämtade mej o jag tog Joline med mej. Vi åkte till skopunkten o kolla skor maha. Hitta massa fina :(! Sen bestämde vi att Joline skulle sova med mej hemma hos Linda för hon vill inte sova hos sin pappa. Så vi åkte o köpte massa godis o sånt. Och mamma jobbade ju natt, så självklart ville Vilma oxå följa med oss. Så jag fick sällis av båda dom två bajskorvarna :).
Våran kväll har bestått av Donken, godis och Talang 2008!
Vi kollade precis klart på Mr. Beans semester. Men dom hann somna innan den va slut haha. Så jag fick sitta o garva för mej själv. Så nu ligger dom här i soffan o snarkar båda två. Ska väcka dom så dom får gå in o lägga sej i Jolines säng sen. Måste väcka dom för jag orkar inte bära dom.. Plus att Joline har min gamla våningssäng. Så de blir rätt svårt o få upp dom där haha. 
Morgondagen ser ut så att mamma kmr o hämtar Vilma kl 12. Då ska hon på kalas. Sen så tänkte jag o Joline ta en  flurre vid maren. Hörde att de skulle bli kanonväder så de blir härligt :). Senare på kvällen skulle jag gärna vilja gå ut. Nån frivillig :( ? 
Ne, nu sitter jag bara o skriver massa strunt. Känner mej faktist oxå rätt seg. Ska väl försöka hitta något någorlunda bra program på TVn. Finns verkligen ingeting!

Puss & God Natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback