you can stand under my umbrella

Vaknade av att klockan ringde 8.00 i morse! Död som en ost kollade jag ut genom fönstret o såg att de va sol. O mamma sa att de va rätt varmt ute. Då blev jag glad:)! Klädde på mej o fixade mej i ordning sen vare nio bussen som gällde. Väl framme på centralen mötte jag o cilla våran kära vän cameltoe o så satte vi oss på tåget moooot igelstavikens gymnasium.
Dagen började med svenska! Inte så ansträngande. Efter det hade vi 1h o 40 min håltimme eftersom vissa redan har avslutat eng kursen. Så då åkte vi ner på stan o käka på nancy's. De va GOTT! Sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha en ny kurs som hette natur&friluftsliv. Verkar som en kulig kurs:)! Massa studiebesök o prommisar ute i skogen. Mysigt :)!
Efter det va de gunnis som gällde. Hade förskola för första gången! Oxå ny kurs. Verkade väl helt okej! Sen tog vi fyra tåget hem o sen burren o nu e jag hemma. Sitter här o försöker komma igång me historieläxan. Men de går inte så bra! Men ska ta mej i kragen nu o göra klart den nu.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback