händelserik helg

Japp, det har varit en mkt trevlig helg. Massa grejor på schemat! För en gång skull.
I fredags va de skola o hade gympa sista lektionen. Vi gick ner till gymet o pumpa lite HAHA! Inte så värst jobbig lektion. Efter skolan var det bara o bege sej hemmåt. Hemma så satt mamma o vilma o kollade på kattannonser i sp. Så ringde vi på en o hon sa att vi kunde komma o kolla på en gång! Hon bodde långt ute i hölö. Så vi åkte dit! När vi kom dit möttes vi av hen hippietant typ. Me maaassa katter! Så valde vilma en lite flickkatt :). JÄTTE SÖÖT! Sen så åkte vi hemmåt o jag SPRANG in i duschen. Skulle ju hem till malin på tjejmiddag men  hade inte hunnit duscha lr nånting. Men jag hann göra mej i ordning preciiiiis i tid! Så skjutsade min kära mor mej o cillapilla till pershagen där alla va:). Så beställde vi hem mat o bara myste.. Sen tog vi typ halv elva burren hem! När vi kom till centralen så ville jag o cilla inte åka hem. Så vi tog en prommis på stan o kolla läget. Sen tog vi halv tolv bussen hem. O GISSA VAD SOM HÄNDE NÄR VI SATT PÅ BURREN :o! A.N DUBBELPUNGEN CYKLAR FÖRBI. Höjdpunkten på hela kvällen haha:D. Men tack för en trevlig kväll allesammans!

Igår så gick jag upp tidigt. Halv 11, snark! Åkte ut till bergtorp me mamma o dom. Skulle ju på ridtur me syster fia :). Hon hade hand om hennes häst plus en annan så båda kunde rida samtidigt. Så tog vi en tripp ut i skogen! Jätte mysigt. Sen åkte jag hem! Va helt slut.. Mamma skulle åka o handla men så kom hon hem med donken. ÄCKLIGT GOTT! Sen hoppade jag in i duschen o la mej o kolla på tv.
Sen blev klockan mkt o malin ringde mej. Hon frågade om jag ville komma på ferre hos matilda. O jag hade ju inget annat för mej så jag sa ja :). Men fick skynda mej som en snopp för klockan va ju typ tio! Sen så skjutsa mamma dit mej o partyt började. Ashärligt folk o bra musik. En mkt lyckad fest! Jag o malin va på toa cirka 834203 ggr. Men dom hade så mysiga toer me chokladväggar  :). Sen skulle jag ta sista burren hem egentligen.. Men gamla classmaten faris lät mej få skjuts av hans far. Dom bor ju vid boda så jag åkte med o skulle gå därifrån! Men vi kom fram så va jag helt lost. O va ju inte i det bästa tillståndet för att lokalisera mej hem. Men faris va snäll o följde me mej hem :). Så jag kom hem tillslut! Hemma la jag mej o sov på en gång.. Antar jag! Lite luddigt de dära haha.. Men iaf de va en myyycket lyckad kväll!

Idag vaknade jag o mådde lite sisådär. Men de va inte så farligt! Vilma låg själv me kissen i mammas säng o väntade på att jag skulle vakna (jag sitter barnvakt). Så jag joinade henne o låg o kolla på bolibompa! Efter ett tag gick vi upp o åt frulle o lekte lite me kissen. Lr inte jag för jag kan typ inte röra mej. Har sån jävla träningsvärk efter ridturen. Mina muskler känns som ruttna ostbågar lr nåt. Inte skönt!
Men nu sitter vi här i soffan o jag ska börja plugga lite på provet vi har imorn. Om allemansrätten! Men måste svara på alla 27 frågor som vi har prov på först. För annars har jag ju inget o plugga på!
Lite senare kmr fia o dom o hämtar mej o så ska vi åka till katthemmet. Ska kolla på kalle :). Sen följer jag me på simträningen som alla barn ska på :).

De va min helg de! Hoppas ni oxå har haft en superhelg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessan

du sa inte hejdååå på badhuset. du bara stack. :( haha skoja =). Pusspuss..

Postat av: elliiiz

bajs på jånas som hade en superb helggg me FRÄDDYS BABBA:D:D hahahaha fetaste ost krämen osså som du gillar:D

2007-09-30 @ 20:36:56
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback