En helt vanlig onsdag

Redan onsdag idag! Dagarna går fort.
Idag har allt vart som vanligt. Skola och efter det tog jag en tripp på stan me elina. Länge sen faktist! Hade fått in pengarna av tjejen som köpt mina tröjor :). Så jag bjöd elina på nancy's som jag inte har ätit på år. De va MUCHO gotti! Sen gick vi runt lite på stanis. De va mööösigt haha!
Efter tog jag burren hem o den där läskiga fettogubben som klagade på min mp3 förut, åkte samma buss som mej :(. JAG BLEV RÄDD! Sen kom jag hem... Åt lite mat, även fast jag inte va hungrig, menmen! Sen åkte jag till maxi o skickade tröjorna. Sen kom jag hem kollade idol o nyss grey's anatomy. Nu sitter jag o småkollar på fråga olle o snart börjar myggan. Haha roligaste ju! Ska småläsa lite psykologi nu...
Hade!

PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback