already wednesday ?

Asså jag e cp jag har typ trott att de va tisdag hela dan! Jaja, nu har jag fattat att de är onsdag iaf.
Idag rulla skolan på som vanlig. Hade de lite trevligt på lurren! Jag hade precis ätit upp mitt äpple o så stod de ett härligt smörpaket framför mej. Så jag började gegga i den o sa " vem skulle kunna äta den här?". Nina ba på en gång JAAAG! Haha.. Men sen så delade cilla o nina på den där goda äppelbiten med smör o potismos. O vad va priset? En liten marabou choklad som dom delade på haha:D.
Efter lurren fick vi reda på att vi inte hade matte. Så jävla skönt! Hoppas vi inte har det imorn heller.. Så vi slutade kvart i ett idag :). Mkt skönt!!
När jag kom hem så åt jag god macka o kollade på tv. O som vanligt somnade jag o sov i över 2 timmar. Good luck o somna ikväll säger jag bara. Sen skulle jag plugga på historian. Men de gick inte så bra! Läste typ 2 meningar sen dog jag av tråkhet. Men de går som de går imorn! De e ju inget megaprov.. Hon ska bara se om vi har fattat! Bara en fråga sa hon :). Så de ska nog gå bra!
Nu sitter jag o småkollar på svenska top model o snackar me elina på msn. Ska väl försöka läsa lite mer i historian nu innan so you think you can dance börjar!
Hade gött mos allesammans...

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback