Torsdag!

Nu e det äntligen helg. Har mini lov nu :)! Vi e lediga fredag, lördag, söndag och måndag. SKÖNT!

Idag har dagen rullat på som vanligt. Jag o cilla satt o snacka om myggan o typ dog haha! "han kallas stocken" " men va trääääävligt". HAHA asså omg!
Åkte hem o va en död fisk. La mej o sov som vanligt. Vaknade typ år efter! Då vare dags för mat. Sen har jag bara suttit här typ. Kollade precis på peking express. De e bra :)!
Har inga planer för helgen men hoppas på att de blir party me tjejorna imorn. Annars blir jag deprimerad! Och på lördag ska jag sitta barnvakt. Elina kan du joina?
Annars har jag inga direkta planer.
Fick ett samtalis av min far idag. Han ska tydligen operera benen lr vad det va. Så då ska jag o elina få ta hans städjobb som han har på kvällarna. MIHI! Tjäna moneysar... Mucho goodie!
Men nu ska jag äta daimglass o kolla på massa film. Helt i min ensamhet :(!

Hadet! Puss




Brilly gillar blaffalongvalsnopp! Grr


Kommentarer
Postat av: E.

MEN IUUU, värsta välutrustad hahahah!de e ju en rädda villuuuu USCH!
Ja de e klarre ja kna joina dej i barnis höhö har ju så mkt annat att göra haha:P, ja vill osså ha glaaaaaaaaaaaaaass, snopp

Postat av: j

Haha, jaa javed du vill ha en sån i sängen! lille willuu.. aa bra :)!

2007-10-12 @ 13:31:00
URL: http://johannaschwerin.blogg.se
Postat av: j

Haha, jaa javed du vill ha en sån i sängen! lille willuu.. aa bra :)!

2007-10-12 @ 13:31:59
URL: http://johannaschwerin.blogg.se
Postat av: maria

jäävlar du de var ingen liten snabel !!

2007-10-12 @ 15:25:44
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback