"partilles bästa fi**slickare, here he come" HAHA, myggan <3

Onsdagen började som alla andra onsdagar. Gick upp halv åtta död som en gris. Sov asdåligt inatt! Det va iskallt o mitt huve ville inte sluta tänka på alla grejer. Men satte både väckarklockan och mobilden på väckning så kom upp iaf :).
Tog bussen o mötte min kära cill. När vi kom fram till centralen sa dom att de va typ 30 min förseningar på tågen, IGEN! Vafan e problemet.. Men iaf så tog vi 753 till skolan o kom lite försent till samhälle. Men vad ska man göra!
Jobbig lektion va det. Dubbelpungen delade upp oss i grupper o så ska vi göra ett arbete om alla olika partierna. Inte kul! Menmen... Efter det va de lurre. Äckelmat, så jag köpte en macka. Som inte heller va så särskilt god :(. Efter lurren va de dags för fritidens betydelse, seg lektion. Massa skriva av från tavlan typ.
Sen efter det va de dags för matte. Vi gick igenom lite saker innan provet vi har imorn. Fattade faktist lite mer nu! Så hoppas på ett g. Annars spyr jag på nån! Eller stoppar upp en ostbåge i cillas rumpa. Hon va den enda frivilliga!

Efter bajsmatten så följde jag med nina på stan. Maria joinade oss oxå! Nina gick o köpte lite "skönhetsprodukter" haha. Sen så blev de en fika på nancy's oxå. Alltid lika gott! Träffade julius oxå... Hon va trevlig med sin sexiga påse.. Efter nancy's gick jag o maria som mätta bollar till centralen o tog våra burrar hem och nina gick o köpte sina passerade tomater (?) haha.
 O nu sitter jag här me kissen i knät. Ska väl kolla igenom historieboken o läsa lite om medeltiden. Har ju prov imorn, men man får ha böcker o anteckningar till, men de e ändå bra o vara lite förberedd. Sen måste jag även kolla lite i matten... Ingen kul lillördag direkt!

Adios amigos!

Idag ere myggan, OH YEAH BABY!  Jag o cilla ska cama ;D grr haha...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Självklart ställer jag upp johannisen, du får fortfarande stoppa en ostbåge i min rumpa...men om du vill spy...tja då e väl de oxå okej. Allt för dig darling;)

2007-10-25 @ 22:18:42
Postat av: johanna

haha aa de hoppas jag! du brukar ju gå runt o spy på folk så de borde va okej om jag gör det på dej:D. bra för ingen annan vill ha en otvättad ostbåge i rumpan. tur att du finns cilla, du går ju lixom med på allt! haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback