onsdag

Idag skulle jag egentligen till sthlm med elina efter skolan. Elina skulle ta TVÅ tåget från södertälje c, o jag skulle hoppa på i östertälje. Så stod jag o vänta på tåget o så kom det tillslut. O när jag hoppade på så hittade jag ingen elina. O mongolojden har ju ingen mobil heller så de e ju omöjligt att få tag på henne. Så jag åkte till rönninge o hoppade av där. Tänkte att hon kanske hade missat hel tåget o skulle ta kvart över ist. Så jag stod där o vänta men så kom södertälje tåget o då tänkte jag " hon kanske väntar på mej i s-tälje c" så då tog jag tåget tillbaka istället. Men när jag kom dit så fanns ingen elina där heller. Men så stod jag där o väntade på nästa tåg som kom oxå. Men ingen elina på det tåget heller. Irriterad o HUNGRIG som jag va så gav jag upp o tog bussen hem. Tänkte att nångång måste hon ju komma hem. Sen kl sex så ringde hon o sa att hon hade tagit kvart över två tåget. DAMP! Om jag bara hade väntat där i rönninge. Jaja! Hon åkte upp till sthlm själv utan mej :(.
Men iaf när jag kom hem så käka jag macka o la mej o sov en stund. Vaknade piggare o började göra lite läxor. Ganska stolt över mej själv! Sen så ringde katthemmet o sa att vi kan komma o hämta  kissen imorn kl 11 :). Så mamma kmr o hämtar mej i skolan efter historian så åker vi o hämtar han. Sen skjutsar hon tillbaka mej efter lunchen! Missar psykologin o quaaaaaziiiiie. Va synd:P! HÖHÖ.
Men nu ska jag kolla på tv. Har knappt kollat på tv idag. Kors i taket! Och för er som inte vet så ere GREY'S ANATOMY IDAG <3.
Jaja, hörs imorn allihop!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

SKOOOOLKAREN NUMMER ETT VAAHAA :O

Postat av: Tessan

tack så mycket.. :(
du vill bara inte göra annika läxan. har du gjort den?

2007-10-03 @ 19:40:41
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: j

jaaaa jag har faktist GJORT DEN! ska säga till cilla lr nina att dom ska lämna den :)

2007-10-03 @ 19:46:38
URL: http://johannaschwerin.blogg.se
Postat av: maria

VADDÅ ANNIKA ? jag frågade faktiskt om läxa idag.............

2007-10-03 @ 19:46:56
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: E.

hahah snopphuve, de e inte ja som e sego de är duee:D:D hööh

2007-10-04 @ 15:18:04
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback