Mhm?

Asså just nu orkar jag inte me mitt liv. Nu klagar jag men jag orkar inte bryr mej! Om jag inte får klaga kmr jag spricka.
Jag orkar inte me hösten o mörkret. Jag blir helt psyk i huvet. Jag vill ha sommar o sol!!
Jag orkar inte me att min plånbok innehåller 30 kr som jag ska leva på den här månaden. Samtidigt som de e 1000 grejer jag behöver.
Jag orkar inte me att mamma e irriterande o tjurig.
Jag orkar inte me pappa som inte förstår att jag behöver pengar!
Jag orkar inte me att de luktar kattbajs i mitt rum.
Jag orkar inte me att de e äckelskola imorn, o dessutom e det äcklig historia.
Jag orkar inte me att de e över ett år kvar tills jag tar studenten.
Jag orkar inte me att vara i den här äckliga åldern. 17 suger snopp!
Jag orkar inte me att jag inte har ett jobb o kan tjäna mina EGNA pengar.
Jag orkar inte me att jag längtar så ÄCKLIGT mkt efter turkiet o speciellt två personer.
Jag orkar inte me att vi inte tog deras msn lr nummer.
Jag orkar inte me att jag ska va så jävla deprimerad hela tiden.
Jag orkar inte me att skriva mer i den här meningslösa bloggen som typ 2 personer läser.

Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback