Hockey!

Japp, så kom man hem från hockeyn för ett tag sen. Det va ju trevligt :)! Kan ju inte bli annat med kombinationen jag o cilla haha.
Matchen började sju, o vi va där typ sex.. Så vi traskade runt lite där o sådär. Sen började matchen o vi gick o satte oss på våra platser, som typ va sämst haha. Rad två lixom. Man såg ingeting! Men i tredje perioden satte vi oss vid julia o hennes famlily höhö. Mucho better. O hennes lillebrorsa vann den där pucktävligen när man ska kasta närmast mitten. Han vann en PLASMATV lixom. Bajs på han! Jag vill ha..
Vi va ju inte direkt inne i matchen. Snackade mest om vad vi skulle göra i pauserna haha. Cilla hade svåra val o bestämma haha!
Efter matchen, som slutade 4-3 till luleå, så åkte vi burren hem. Vid busshållsplatsen stod de ett mongo(ett riktigt som cilla sa) o skrek typ "HEJA LULEÅ" o massa, o så hade han ssk tröja på sej. Asså fan va skön han va haha!
Efter burrefärden så tog vi burren hem. Blev lite ändrade planer, men de blev ändå tillslut så att jag stannade hemma. Men tack för en trääääävlig kväll cillapilla. Hälsningar din personliga assistent haha :D! Vinst varje gång sörrö ;).

Nu sitter jag o kollar på snuten i hollywood. Sjukt tråkigt! Men de finns verkligen inget annat o kolla på.. Imorn blire en pluggardag. Ska göra ett helt arbete som skulle varit klart i fredags. Får se hur mkt plugg det verkligen blir. Men har sagt till mej själv att jag MÅSTE! Nu ska jag väl fortsätta kolla på denna braiga film.. Lr kanske sätta på nån annan på datan!
Men hade bra allesammans..

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG SÄGER BARA HÄÄÄMND :D !!!!

Postat av: Cilla

Tack själv assistenten, ja måste ju ha dig hur ska ja annars veta hur ja ska välja...hmm livet e hårt ibland. Men tur att de blev en sådan trrääävlig kväll, bara du o jag

2007-11-18 @ 02:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback