läxor överallt!

Shit vad mkt de e i skolan nu! Måste läsa ut två böcker som jag knappt har börjat på. O sen ere typ en miljard uppgifter som jag inte ha gjort som måste göras. Men det e väl bara bita ihop o tänka att snart kmr sommarlovet :).

Idag gick jag upp kvart över 6 som vanligt! Fixa i ordning mej o traska iväg till burren. Sen när vi kom till cillas busshållsplats så såg jag ingen cilla. Sen när bussen åkte såg jag henne komma springandes! Haha, men hon missade den!  SEGO ACTIONMUTTA :D haha.
Men jag o nina tog iaf tåget till skolan o väntade på henni där :).
Skoldan gick väl som vanligt! Garvade typ åt allt o alla haha:D. Men tur att de finns människor med sjuk humor! Annars skulle jag inte överleva haha.
Efter skolan tog jag burren hem. Men förädaren cilla skulle på stan så jag fick åka själv. Jaja! Väl hemma så möttes jag av en zoombie mamma som precis hade vaknat haha. Hon hade jobbat natt! Jag gick in i mitt "rum" o la mej o sov. Så sov jag i två timmar:D! Så skönt..
Sen har jag bara suttit här o gjort lite läxor.. Lr inte haha! Försökt iaf:D.
Sen så blev de bestämt att vi ska på the wave den 26 :). Jag, therese, elina o kanske ida o malin! Kuligt värre!
Men nu ska jag gå o hälsa på min kära syster som kom på besök..
Seeee you latöör..

puss

Kommentarer
Postat av: Fjongen

det är med att det inte är dyrt till gbg. det är det ju visste..:P tåg kostar också fram och tillbaka.. sen om man ska ha mat kostar det också.. det blir runt 2000 man måste ha med sig iaf.. och det är inte så kul att slösa om man bara är borta i 2 dagar. .puts väck liksom.. men jag håller med dig att det skulle vara väldigt kul att dra dit alla tjejer.. bara vi liksom :D

2007-05-12 @ 13:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback