tisdag.. elleeer?

Tisdag idag.. Vaknade o va helt säker på att de va onsdag! Men ack så fel man kan ha haha.. Vaknade klockan tre :)! Men de va ju inte direkt så att jag missade nåt.. Bara regn ute iaf!

Igår hade jag de extremt tråkigt! Kl typ tio fick jag o elina ett ryck o tog tåget till sthlm o gick runt där. De va värsta typ jazzkonserten i kungsan! YES jackpot hahaha... Sen tog vi tåget hem igen! O som alltid ska de va nåt äckligt som händer.. Helt plötsligt låter de som de e nån som häller vatten på golvet. Så kollar jag bak så ere en tjej som sitter o spyr. Hon va helt själv oxå. Kul! Jag höll på dö. Typ alla försvann från den vagnen inklusive jag o elina haha! När vi bytte vagn så satte vi oss bakom en jäääääätte söt farbror. Han va typ en kräfta i fejset o lika stor som ett berg! O så låg han o snarka ashögt.. Shit va jag garva! Det gjorde min dag..
Sen vare bara o sätta sej på burren hem o som vanligt så ere typ 2 personer på bussen. Jaja! Sen kom jag hem o tittade på tv :).

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback