Shoppingdag!

Igår hade jag det jätte mysigt med lille vilma. Vi kollade på bolibompa o efter det satte vi på första filmen. Vi kollade på förortsungar, nanny macphee, o sen kollade jag på just my luck och offside när vilma hade somnat :). O så åt vi maaaassa godis. Vilma va lika mätt som en "fläskkomplett" haha. Söööt! Efter alla filmer bar jag vilma till sängen o så la jag mej o kolla på  TV. Det var våran myskväll de :)! Tack världens sötaste lillesyster <3

image101




Idag blidde de en shoppingdag. Gick upp vid halv elva, SNARK! Sen så fixade jag mej i ordning o allt o så tog jag kvart i ett burren till centralen o mötte elliiiizz. Så tog vi tåget till estocolmo o började shoppingrundan. Båda hittade lite smått&gott. Jag köpte en t-shirt, två linnen, en bh o ett diadem :). Vid klockan sex ringer pappa o frågar om vi ville ta en fika me han. O både jag o elina va kisshungriga så vi sa ja hihi. Jag o elina åt kyckling med "potatisklyftor" o tzaaaatsiki. O pappa åt ingeting! Han gick när vi fick maten. Vilken fika haha! Jaja, men jag o elina satt där o försökte va fina haha. De gick inte så bra. Sen gick vi till åhlens o gick på toa sen tog vi tåget hem.
Asså på tåget vi va helt flum. Garva åt allt o javet inte vad! Tkr synd om våra medpassagerare. Dom måste blivit äcklade av våra konversationer hahahaha. Jaja! Håll för öronen om ni inte har samma humor... Höhö! Sen när vi kom fram så gick vi till ticket o kollade utanför om de fanns nå resor som passade. Men vi får se hur de blir! En resa blir det iaf. Efter det tog vi våra burrar hem! O nu sitter jag här o ruttnar.. Ska väl kolla om de finns nå kul o titta på!

KÖSS


Dagens:
-Jag drar o drar men den blir aldrig hård.
( Jag när jag berättar om mina problem med mina rosetter på skorna) HAHA

Kommentarer
Postat av: elliiiiiiiz

HAHAHAHAHAHH:) bästa!, ställ in mej

2007-07-03 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback