Julstress

Jag e så trött så jag avlider snart... Idag väckte mamma mej runt halv tio! Kände hur äckligt trött jag var. Men jag tvingade mej upp. Vid halv elva bar det av mot skärholmen. Där var det proppat med folk. Fick knappt nån parkering! Men tillslut så hittade vi en. Jag letade o letade efter nåt o ha på mej på juldan när vi ska ut. Men utan resultat! Men köpte 4 skärp från hm :P. Haha! Det var rea (19.50 st) så jag tog i alla färger. Sen fortsatte vi leta julklappar. Mamma hittade lite, men jag hittade ingeting till elina. Vid två käkade vi lunch typ! Sen åkte vi vidare till kungens kurva. Där hittade jag en julis till elina! Hoppas du gillar den maha :D. Sen fick vi i typ alla affärer där runt omkring. Snacka om att mina fötter dog!
Sen åkte vi hemmåt till södertälje igen. Åkte till moraberg o kollade lite! Mamma hitta ännu mer julklappar. Och jag hittade en mobil som jag blev kär i. GE MEJ SNÄLLA TOMTE!?  Sen åkte vi till weda och leksaksaffären där vi köpte liams dockhus haha :D. Sen när vi trodde att vi skulle få åka hem, så ringer linda o säger att hon måste åka o handla. Så det blev bara att åka o hämta packet o sen mot maxi.
Sen när vi handlat klart var vi tvungna o åka o hämta elin på stationen. Anledningen: Hon orkade inte ta bussen! Haha.. Taxi schwerin :D!
Men sen så fick vi äntligen åka hem.
Det första jag gjorde va att slänga av mej skorna o byta om till myskläder. Sen satte jag mej o började slå in alla 5000 paket.  Jag e familjens officiella paketinslagare. Ska fan börja ta betalt! 10 spänn per paket. Det är ungefär det jag har gjort sen jag kom hem. Men gav upp nu så nu sitter jag här o väntar på att det ska börja något bra på tv.
Men de e inte så stor chans! Imorn e det lördag o jag ska sova hur länge som helst. Mmm!

Kram!


image180

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha oohh taxi schwerin o sen dagis schwerin :D ni får snart starta eget bolag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback