Jag kan inte sova och jag har tråkigt

Från tjuvlyssnat.se

Två tjejer ~15 står vid naturgodiset.
Tjej 1: Kom nu, vi går till chokladen.
Tjej 2: Vänta en stund.
Tjej 1 (högre): Kom igen, I want some chocolate!
Färgad man ~50 (går förbi och flinar glatt): Here I am!



Tjej och kille ~20 slår sig ner för att äta. Bredvid sitter en kvinna med sin nyfödda bebis, som gnyr till. Killen hoppar upp och stirrar på hamburgaren. Han tittar sig omkring och då inser han vad som hänt och börjar skratta.

Killen: Shit, jag trodde det var hamburgaren som lät!


Haha, jag sitter o asgarvar för mej själv. Jag är inte normal!


Kommentarer
Postat av: Charming man

Gillar du julen mer än nyår?

Postat av: E.

haha aa har sätt dom oxxåå:D

2007-12-10 @ 18:33:47
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback