ICE COLD!

De e fan iskallt ute. Iskallt i mitt rum. Iskallt här. ISKALLT ÖVERALLT! Gillar det inte. Ge mej sommar och sol! GE MEJ TURKIET!

Idag ere torsdag! Skolan va som vanligt.. Historia i tre timmar direkt på morgonen! De va ganska chill. Kanske för att vi fick sluta typ 1½ timme tidigare höhö. Resten av dan va seg o tråkig som vanligt. Va helt sjukt trött på sista lektionen. Min energi va verkligen i botten! De va så skönt o komma hem o slänga sej på sängen :). Efter min lilla nap så åt jag matis, o nu sitter jag här som en isboll! Ska väl lägga mej i min varma säng o glo på tv lr nåt. Har fortfarande inte fått alla kanalerna. TYCK SYND OM MEJ! Missar ju massa me program. Missade weeds igår tex :(! Men sånt får man leva med.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: fia

hihihih nu hittade jag dig...hihihihihi.......älskar dig puss från mig nora å alfons.....

2007-08-31 @ 09:20:29
Postat av: fia

iiiiiiiiii och vem är vackrast av oss alla???? JO DDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! skit unge...kommer du i morgon till liam och mig?? älskar dig

2007-09-10 @ 10:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback