Take a dirty picture for me

Fattar inte hur det kan vara fredag imorn. Vart tog veckan vägen? Men men, jag klagar inte. Idag blev det lite brännbollsspelande i parken. Jag var inte med. Jag var domare. Sjukt härligt väder var det iaf. FAN JÄVLA PISSBAJS att det ska bli regn i helgen. Varför :(!!!!???? Jag som tänkte pressa järnet så man kan visa sig i shorts. Nu är jag alldeles för blek. Jaja, man får väl knarka solarium istället.

Men, imorgon är det som sagt fredag. Tänkte åka upp en timme tidigare till jobbet och gå runt lite i stan innan. Inte för jag har nå pengar, men tänkte ta sparpengar och köpa skor HEHEHEHE. Neee, men jag måste verkligen ha lite nya ballerinas. Jag håller på o smälta i mina Converse. Så det är faktiskt nödvändigt. Men jag skriver upp varenda krona jag tar från sparpengarna. Så lägger jag tillbaka allting så FORT jag fått lön. Så, det skadar ju ingen att jag köper lite skor imorn.
Efter jobbet blir det kanske lite solhäng med Elina. Slutar ju fem så då får man ta vara på dom sista solstrålarna.

Jaja, skulle bara skriva några rader här. Nu ska jag kolla lite TV och sen sova (om typ femton år).

Hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback