Mmmmmmmåndag!

Gaaaah vad trött jag är. Som alltid på måndagar.
Har ändå vart en helt okej dag. Förutom att jag satte på mig alldeles för lite kläder. Det var inte direkt jättevarmt ute. Men jag överlevde. Sen bröt jag en nagel också. Skit.
Men förutom det har det varit en ganska bra dag.

Efter jobbet hämtade mamma mig i hamn och så åkte jag och tittade på slutet av Vilma och Ebbas fotbollsträning. Körde lite fotboll med lilla Affeliiiiito, vilket resulterade i att mina nya favorit gladiatorskor blev helt förstörda. Men mamma ska åka och byta dom på onsdag. Fan dom ska ju klara lite.

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och tittar på TV. Norska Hollywoodfruarna. Fan vad jag älskar norska språket!!!
Imorgon är det ingen vanlig dag, för det är min kära storesyster Elins födelsedag. Så jag, Fia och Elin ska mötas på stan imorn och ta en fika. Kommer bli en väldigt snabb fika eftesom jag måste ta tolv tåget mot jobbet sen. Men det blir nog mys.

Nu ska jag fortsätta gosa med lille Tyris som har bosatt sig i mitt knä haha. Knäpphund!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback