Tired

Har jobbat hela dagen. 10-17.30. Har känt mig sjukt trött hela dagen. Sov typ 5 timmar inatt. Vi var iaf ute i parken hela dagen. Så himla härligt väder. Kändes som vår. Minus all snö då.
Det är väl det som har hänt. När jag kom hem käkade jag mackor och ägg. Sen har jag suttit och läst lite bloggar. Nu sitter jag och tittar på Svenska Hollywood fruar. Dom nya fruarna verkar ju skittråkiga. Tur att Maria Montazami är med. Så jävla skön haha.

Nej, nu ska jag sluta skriva massa strunt. Imorn är det jobb 13.15-17 som gäller. Efter jobbet tänket jag sola. Jag måste verkligen. Jag är fan genomskinlig. På tal om något helt annat, jag funderar starkt på att börja träna på ett gym som ligger vid jobbet. Det är ett tjejgym och ligger precis vid tunnelbaneuppgången. Tjejgym verkar ju perfekt. Får panikångest bara jag tänker på att stå på ett gym o svettas bland massa träningshunkar. Nej, men jag ska nog kika in där och kolla läget nästa löning. Köpa ett månadskort och prova och se om det är nånting. Är det bra, kan man ju slå till på ett 6 månaders kort (som bara kostar 2000kr).

Hej!


Vill goooooosa!!

Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

mmmm lill ap Majken =) hahahahha så söööööt med sitt krull krull

Postat av: Linda Och Johan

Abriiiii kolla med mamma när du ska ha partaj??? Måste planera lite hihihihihi!!!! Jalla kolla vilket datum så vi kan komma neeeeer!! Pöss pösssss

2010-03-10 @ 19:27:25
URL: http://anderssonmostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback