Skitröda dag!

Idag hade jag och Elina tänkt gå en runda på stan och avsluta med en Nancys (of course). Men jag vaknade för en timme sen och sen insåg vi att vi typ skulle hinna gå på stan 1½ timme, eftersom de e fucking röd dag.
Daaaaamp. Vad ska man göra nu då? Gå en promenad i det superhärliga fucking iiiiiiiiiiiskalla vädret? Uscha. Ryser bara vid tanken.

Inatt har jag sovit som ett jävla getanus. För det första så sov Tyra med mig i sängen, och hon tror att hon äger den. Så fick knappt nå täcke och så fort jag rörde mig sucka hon åt mig. Sen så är jag apförkyld. Har alltid skitsvårt o sova då för man inte kan andaaaas.

Jaja, får se hur planerna blir för dagen. Inte så värst händelserika antar jag!

Ciao!


Hahahahaha! Så bra..

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

VArför är det röd dag idag? :O

Fin blogg också!

Peace and love

Postat av: amanda

det är störande med röda dgar faktiskt

2010-01-06 @ 14:38:10
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: elina

bajsrödisdaaag! aa man blev en iiiiiisbit där ute!

2010-01-06 @ 15:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback