Helg

Jag längtar till fredag och helgen. Här är anledningarna:

• Det är HELG
• En "familjemedlem" återvänder till familjen
• Jag ska ha uppesittarkväll med mig själv (kanske inte låter superroligt, men jag tror jag längtar lite. Behöver nog fundera lite själv i min ensamhet. Eller så är det tvärt om.)

• Jag ska se på Twilight. Det var FÖR länge sen jag såg den! Förr förra helgen.
• Vi ska fira Cilla och Tessan!

• Jag ska sova som aldrig förr.

 

Sååå, helgen får gärna komma nu tack. Förresten. Är det bara jag som hatar när man har en känsla i kroppen som man inte kan beskriva? En äcklig jävla känsla som får en att må piss? Jag gillare inte...

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och fortsätta kolla på So you think you can dance.


 


Kommentarer
Postat av: elina

eh aa ja hatar den känslan, som sagt vill ha en av och på knapp! fuck.... imorn äre fredag ja prisar gudarna om ja lever då...

2010-01-21 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback