JAG AVLIDER NU!!!!!!!!!

KOLLA VAD JAG NYSS LÄSTE! JAG KAN INTE TRO DET.. JAG AVLIDER! SVIMMAR.. SHIT.
Dom kommer till Sverige. Kristen, Robert och Taylor. Drömmer jag? Är det ett fucking aprilskämt så går jag och hänger mig, men fyfan vad taskigt det skulle vara mot alla fans.
Shit. Jag tror jag avlider! 


"We are happy to announce that Robert Pattinson, Kristen Stewart and Taylor Lautner are paying a visit to fourteen countries in Europe to promote The Twilight Saga: Eclipse."


Great Britain: June 30th
Netherlands: July 1st
Sweden: July 2nd
Finland: July 3rd
Germany: July 4th
Poland: July 5th
Russia: July 6th
Ukraine: July 7th
France: July 8th
Spain: July 9th
Portugal: July 10th
Italy: July 11th
Hungary: July 12th
Serbia: July 13th


Källa: Thetwilightsaga.se




Update: Det var ett aprilskämt :(. Buhu! Jävla skitbajs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

garanterat ett april skämt syster yster

2010-04-01 @ 21:03:52
Postat av: Twilight Lover

Sv: Fy f*n vad syynd! ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback