You don't know what you got, 'til you're missing it a lot

Idag har det faktiskt hänt lite saker. Skönt att bara slippa sitta hemma och ruttna. Vaknade iaf vid halv elva. Mamma, Jocke och Elin skulle till Skäris. Så jag följde med. Jocke skulle köpa lite nya kläder, så jag var endast inne på Dressman, Din sko, Inter sport och Stadium haha. Tur det. Annars hade jag väl börjat gråta av alla fina kläder överallt...
När vi kom hem käkade jag och Elin lite mackor. Efter det åkte jag, mamma och Elin ner på stan och mötte Fia och Affie och traskade runt där. Efter ett tag åkte mamma och Elin hem. Jag stannade kvar med Fia och co :)! Sen skjutsade dom hem mig. Juste, fick ett samtal av pappiii idag, och han sa att jag skulle kolla upp vad körkort och sånt kostar, så skulle han betala det till mig :D. Så glaaaaad! Bästa pappiii. Funtar på en intensivkurs, men det skulle vara roligar om Fia kunde joina haha. Inge kul att åka iväg själv ju.

Träffade även Nina på stan :). Precis när jag kom ner skickade hon sms och frågade efter min hemadress. Jag fattade nada och tänkte att hon typ skulle skicka nakenbilder eller nåt hahaha. Men sen när vi va inne på Kringlan så träffar jag henni och så får jag ett brev som hon precis skulle posta. Så när jag kom hem läste jag det :)! Du ska veta hur mycket jag uppskattar det Nina. Du är GULD värd ♥!
För någon dag sen när jag kollade på Scrubs blev jag typ gråtfärdig. Började tänka på alla våra moments som har innehållit Scrubs. Scrubs är lixom du&jag!

Efter stan chillade vi hemma ett tag. Sa till mamma att jag ville ha en ny bok. Då sa Jocke att han kunde bjussa på en bok haha. Så jag, mamma och Vilma åkte till MAXI och kollade böcker :). Köpte boken jag var ute efter, nämligen "Om jag kunde drömma" som är första delen av Twilight böckerna.
Så sen när jag ska sova ska jag läsa ut Mannen som kunde tala med hästar, och sen börja på den!! Can't waiiiit :).
Efter MAXI blev det en uuuunderbar middag. Kyckling, båtar, tzatsiki, sallad och massa fetaost. Så jääkla gott. Va galet mätt efter.
Sen blev det IDOL, och nu hag jag precis kollat på säsongspremiären av Grey's Anatomy. Så bajsigt bra asså!

Jaja, det var min dag det. Imorn ska jag passa Tyris hela dagen! Roooooligt.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback