Nyduschad

Idag känns det lite bättre. Men det är ju så det är. Det går upp och ned som en jäkla bergochdalbana.
Tog sovmorgon idag. Vaknade halv ett höhö.. Men jag råkade va uppe lite längre än jag tänkt igår. Jag gick och la mig i sängen vid elva, och klokan kvart över två släckte jag lampan. Jag kunde inte sluta läsa min bok. Jag bara läste och läste och läste. Jag vet att jag tjatar massa om dom där böckerna. Men dom är så jäääkla bra!!
Läste över 200 sidor, så nu är boken snart slut. Inte kul!

Jag har precis duschat, och nu tänkte jag gå och göra lite frulle. Sen läsa min bok igen. Slutade nämligen när det var som mest spännande. Moahaha! Fattar inte hur jag klarade det haha. Jag låter helt psyko. Men det är som en drog. Det går inte att sluta!
Jaja, ska sluta skriva massa strunt och göra frulle istället.


Detta är nummer tre och fyra, som jag MÅSTE läsa (Eclipse och Breaking dawn på eng)


Kommentarer
Postat av: Elina

åååååh vill oxå börja läsa nån bok sådär;(...har du ingen o låna meeeeeeeeeeeej, en hemsk!

2009-10-15 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback