Damn you so sexy bitch

Sitter och lyssnar på lite partymusik för att komma in the mooood. Just nu lyssnar jag på the best of the best. POP CHAMPAAAAGNE OOOOH! Så äckligt jävla bra. Får seriöst rysningar över hela kroppen.
Jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen snart och värma upp mig efter promenaden till Systemet. Jag och Elina lyckades tajma spöregnet perfekt.

Men jag tror denna lördag blir bra. Jag, Elina, Maria och Tessan. Det kan inte slå fel. Lite mer dineros i plånkan så hade allt vart perfa haha. Men det blir bra, det vet jag!



Maria, Tessan, jag och Elina! A loooong looong time ago hahaha. Titta så små vi är!


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

hjäääälp vilken gammal bild ! Vi måste göra en ny idag ffs ! :D ahha är ni på? :D

Postat av: E m m a

Fest är alltid kul :)

Och kul ska jag ha ikväll ;D

2009-10-03 @ 15:22:47
URL: http://novembersystrar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha snyyyyyyyyyyyyyyyyyygga........

2009-10-03 @ 16:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback