Psykoonsdag

Då var man ensam igen då. Elina lämnade mig nyss. Vi har myst på stan och käkat Nancy's såklart. Satt där och snacka om allting som vanligt. Till stängning typ haha! Sen kom mamma och hämtade oss och vi åkte hem till mig. Elina fick sin svinisspruta haha. Hon va lika rädd som mig och blev lika chockad när det inte gjorde ont haha..
Sen kollade vi på älskade älskade Twilight. Haha, jag satt och sa varenda replik typ. Men aa, jag har nog sett den där filmen jag vet inte hur många gånger.
Idag har varit en sån dag då både jag och Elina har varit psykade i huvudet. Garvat åt allt o alla typ haha. Störda! Men aa.. Det har varit en skön onsdag.

Nu sitter jag och kollar på slutet av Greys.. Får damp att Paradise Hotel va klockan nio idag. Orka att dom ska byta tid hit och dit. Men tänkte kolla på TV6 play sen efter So yoy think you can dance, som börjar nuuuuuu :)!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: elina

nu är ja inget svin längre är bara griiiiiiiiiiiiiis;:D mahahha. ja de va musiiiiiiigt speciellt när musan baka min mage hahaha

2009-11-18 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback