Uno, dos, tres, cuatro

Jahapp, så var det torsdag igen då.
Idag hade jag ställt klockan på tio, för jag skulle lägga mig ute o pressa då. Men när jag vaknade såg jag att det var jätte molnigt. Då blev jag fett deprimerad..
Hoppade in i duschen istället, och sen dess har jag bara suttit här o lyssnat på musik som Elina har skickat. Massa bra musik! Några låtar tänkte jag ta till flaket också.. Shit vilken mix det kommer vara på låtarna. Alla i klassen har jätte olik musiksmak. Det kommer vara allt från Pontiak till Ingen sommar utan reggae till Reggaeton... Det blir nog skitbra! Vet bara inte hur vi ska fixa alla låtarna.

Jaja, nu sitter jag o snackar med Elina på msn. Tänkte väl börja klä på mig o sådär snart. Mamma sa att Linda o co skulle komma vid två-tre. Mihihihi längtar!
Nej, ska klä på mig nu..

Adjöken!

Juste, jag kollade igenom maaaassa gamla bilder på datorn. Shit vilka minnnen och shit vad man förändras!

<- Balen i nian    Jag förberedd för utgång förra helgen->



Jag och Nina i nian! Fett små haha :D..





 


Kommentarer
Postat av: Elina

va kort du är jånas:D haha

2009-05-21 @ 13:35:05
Postat av: tessansessan

shit va lik du var elin på sista bilden med nina !! :O

Postat av: Nina

hahahah ååånej...haha vilka skitungar vi vaa!!

2009-05-22 @ 00:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback