Skön dag!

Idag har det varit en riktigt skön dag. Har känt mig glad hela dagen!
Det började med att jag fick sova ut ordentligt.. Klockan tolv vaknade jag. Riktigt skönt var det! Sen ringde Elina som precis slutat jobbet (när jag precis har vaknat haha) och frågade om jag ville ta en runda på stan. Och det ville jag! Så jag gjorde mig i ordning snabbt och tog ettbussen ner på stan. Vi gick en runda och jag fick panik för jag e så fattig och jag behöver så jäkla mycket grejer just nu. Bajs!!!
Efter rundan bjussa Elina på Nancys (IGEN, måste bjuda dig sen när jag får pengar). Mötte systeryster Fia också! Så gick vi runt lite till. Fia köpte present till Affie som va hemma och som hade klämt fingret stackarn.
Sen åkte Elina hemmåt, och jag och Fia åkte hem till dom. Alfons blev överlycklig av sin present. Det var ett par spindelmannen badbrallor, spindelmannen tofflor och en hatt! Han satte på sig det direkt och sprang runt i lägenheten och va skitstolt. Så jäkla söt!
Vid sex åkte vi hem hit och grillade lite kööörv. Packet åkte för ett tag sen!
Som sagt, en väldigt skön dag. Imorn skulle det bli ganska bra väder, så då ska jag försöka pressa lite. Jag är fan genomskinlig.. Sen får vi ju storbesök imorn också. Syster Linda och Johan, och Nin och Titi kommer ju från Daaalarna och hälsar på. Jag saknar dom så galet mycket! Ska pussa sönder ungarna när dom kommer. I helgen blir det Cosmonova och Naturhistoriska med dom oxå. Mycket mysigt!!

Nu ere Greys Anatomy!

CIAO!


Lilla Affie i sin beach-outfit!

Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha så ja stolt han va...sen när vi kom hem satte han ju på sig allt igen...fick brotta ner han när vi skulle sova och slita av brallorna...hahahahahahaha!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback